Comunicare si Cooperare

Curs Comunicare

Managementul oamenilor si atribuirea sarcinilor face parte din procesul de zi cu zi al unei companii.

De modul in care realizam aceste aspecte depinde forte mult rezultatul final.

Pentru ca oamenii sunt diferiti, si mai ales motivatiile lor in realizarea sarcinilor sunt diferite, este necesar sa cunoastem cat mai multe stiluri de abordare si comunicare ale acestora.

In programul comunicare si cooperare aratam cum putem face ca orice tip de angajat sa-si indeplineasca sarcinile bine si la timp , fara sa apara tensiuni , conflicte sau nemultumiri.

Modelul de comunicare propus are la baa

De multe ori ne aflăm în situația de a nu înțelege ce vrea să ne transmită persoana din fața noastră și asta nu pentru că ar vorbi în altă limbă, ci pur și simplu pentru că nu vorbește “pe limba noastră”.

Ce însemnă mai exact acest lucru? Modalitatea de a formula propozițiile, intenția, dar mai ales emoția atașate cuvintelor sunt adesea în neconcordanță, de unde și expresia EU ZIC UNA, TU ÎNȚELEGI ALTA!

Ba mai mult, intervine și mesajul corporal sau cel facial care transmit la rândul lor o serie de informații.

Lipsa unei comunicări eficiente duce la multe dezastre, de la cele la locul de muncă la cele din cadrul relațiilor de cuplu sau a relației părinte-copil.

Indiferent despre ce tip de relație vorbim, comunicarea face că acestea să funcționeze sau nu.

Să nu mai vorbim de celebra frază LA NOI ÎN RELAȚIE COMUNICAREA LASĂ DE DORIT!

Te-ai întrebat de ce deși oamenii vorbesc aceeași limbă nu reușesc să comunice unii cu alții?

De ce să participi la cursul de COMUNICARE?

  • Pentru că vei învăța cum să comunici eficient pentru a obține ceea ce-ți dorești
  • Pentru că vei învăța cum să asculți activ persoanele cu care interacționezi
  • Vei învăța să citești mesajul din spatele cuvintelor/ gesturilor
  • Vei putea comunica cu orice persoană indiferent de funcție sau statutul social
  • Vei dezvolta abilități de comunicare interpersonale
  • Vei învața cum să-ți transmiți gândurile și emoțiile
  • Vei învața să fii empatic, eficient și energic
  • Vei învața să-ți foloseșți corect orpul atunci când comunici
  • Mimica, gestica și tonalitatea vor fi atuuri în comunicarea ta cu cei din jur
  • Îți vei îmbunătăți relațiile
  • Vei depăși teama de a vorbi în public
  • Vei învața să ai  curajul de a pune întrebări
  • Vei învața să fii ascultat
  • Vei învața să-ți fromulezi întrebările pentru a obține răspunsul dorit

 Temele abordate

  1. Ce este comunicarea
  2. Tipuri de comunicare submisivă, agresivă, asertivă
  3. Canale de comunicare
  4. Blocaje ale comunicării
  5. Comunicarea asertivă
  6. Ascultarea activă
  7. Raportul în comunicare
  8. Sisteme de reprezentare senzorială

Persuasiune vs manipulare

  • Ce este persuasiunea
  • Tehnici folosite în persuasiune sau principiile persuasiunii
  • Când folosești persuasiunea
  • Momente cheie în persuasiune
  • Reformularea ideilor 

Ce BENEFICII PIERZI dacă nu participi la acest curs ?

  • Ocazia de a-ți îmbunătăți relațiile de orice fel
  • Șansa de a te face mai bine înțeles pentru a obține ceea ce îți dorești
  • Nu vei învăța cum să te faci plăcut de cei din jur încât să te asculte cu interes
  • Pierzi o oportunitate de dezvoltare personală care te-ar putea ajuta pe toate planurile
  • Plăcerea de a împărtăși unui public larg cunoștințele tale va rămâne în umbra celei mai mari temeri la nivel mondial, și anume VORBITUL ÎN PUBLIC.
Durata cursului:  16 ore,  Cost: 680 RON
Cursul se desfasoara online in perioada 3-4-5 iunie 2021

Eficientizeaza Workflow-ul Angajatilor Tai

Corporate - NLP